boknissen

Alla inlägg under september 2012

Av boknissen - 30 september 2012 17:30

Drömmar är väldigt bra. Alla ska ha sina egna drömmar- Man ska sträva efter dom- Jag har också drömmar en av dom är att få resa till London. En annan är att få publicera en bok. Med dom drömmarna lever jag. Vilka är dina drömmar?

Av boknissen - 30 september 2012 17:16

Imorgon börjar min längtande prao. Kommer att bli superkul   Imorgon skriver jag mer om min dag. Här kommer en teckning av mig som jag har ritat idag:

 

Av boknissen - 30 september 2012 14:42

Kolla in min kompis kompis blogg : http://baralillalillajag.bloggplatsen.se

Av boknissen - 30 september 2012 09:40

Som ni ser har jag lite nytt i bloggen på vänstra sidan bla. en räknare,månadens bild och dagens citat. Om ni har nån fråga till mig ställ den då i fråga mig eller kommentera. Det kommer att komma en frågestund om ni så vill. Nu undrar jag vad ni läsare tycker om bloggen och vad ni vi ha till kom med förslag kommentarer m.m

Av boknissen - 29 september 2012 18:39

Har varit en suuuuperbra lördag tycker jag. Min ena kompis kom hit igår. Vi blev igår i stan då åt vi där och shoppade. Shoppade bla. en grå college såndän som är pop nu. Så for vi hem till mig. Åt mat,var på datorn spela wii och så. Så bada vi bastu så en liten stund på hungerspelen och snacksa lillsyrrans godis innan vi blev jättetrötta och gick och sova. idag har vi varit på datorn dansat i wii m.m Hon for hem på kvällen och nu har jag ätit glass och firat namnsdagar. Imorgon söndag och sen börar min väntade prao.

Av boknissen - 27 september 2012 16:41

Just var det måndag idag är det redan torsdag. Denna vecka har varit snabb verkligen på måndagen var 2 kompisar här. Så har jag fått ut ett biologi prov var ganska svårt prov fick 7+ och imorgon kommer en kompis övernatten då ska vi se på Hungerspelen.

Av boknissen - 25 september 2012 16:55

En film som jag gjort flera kommer det att bli :)


 

Av boknissen - 23 september 2012 12:56

Sturm und Drang Molly the murderer

Presentation


Hello!
Bloggen ägs av en 15 årig flicka. Som älskar att läsa bl.a här i bloggen hittar ni allt möjligt.

Räknare

Bloggportalen

Dagens citat

Dagens citat

Månadens bild

 

Fråga mig

3 besvarade frågor

Länkar

Omröstning

Tycker du om höstrusket?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards