boknissen

Alla inlägg den 15 augusti 2012

Av boknissen - 15 augusti 2012 17:44

Idag började vi med någotlunda att ha lektioner så först hade vi då fysik och kemi. Fast det stod kemi väl på läseordningen men vi prata om båda då. Sen hade jag för första gången Samhällslära helt okej ämne. Efter det var det matte. Och efter det lunch. Sen stack vi och simma och så fick man då göra vad man vill. Efter vi hade sluppit därifrån gick jag till stan och var och äta hamburgare,fråga praoplats till biblo och en tidning. Så var det också jätte hett fast jag ätit glass där när jag åt hamburgarmåltid. Sen var jag och handla en skjorta randig med rosett jätte fin den är en sorts tröja. Sen for jag då hem med bussen. Och nu har jag så hett fast har haft det hela tiden.  Alltså var det en lyckad dag. Nu ska jag läsa i kväll om jag hinner ska dusha också. Imorgon till blåbärskogen på hussan.

Av boknissen - 15 augusti 2012 17:42

Nu är det ju så att jag är väldigt ovan med denna sida och undrar en massa hur man ska använda sidan som att sätta bilder hit till inlägget och så. Och hur man får mer sidor på bloggen. Kommentera inlägget och berätta :)

// Kram

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hello!
Bloggen ägs av en 15 årig flicka. Som älskar att läsa bl.a här i bloggen hittar ni allt möjligt.

Räknare

Bloggportalen

Dagens citat

Dagens citat

Månadens bild

 

Fråga mig

3 besvarade frågor

Länkar

Omröstning

Tycker du om höstrusket?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22
23
24 25 26
27 28 29
30
31
<<<
Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards